Evidenta portofoliu clienti
Culegerea si gestiunea datelor personale, de contact si privitoare la situatia financiara a clientilor, persoane fizice si juridice.
Securitate acces
Accesul utilizatorilor la functionalitatile sistemului se restrictioneaza pe baza unui set de roluri care se atribuie fiecarui utilizator in functie de aria lui de responsabilitate.
Suport decizional acordare credite
In cadrul sistemului se pot configura modele de scoring. Aceste modele de scoring, pornind de la datele clientului introduse in sistem, pot stabili un grad de performanta financiara a acestuia, care poate fi un criteriu in decizia de aprobare a creditului.
Gestiunea fluxului de aprobare
Fluxul de aprobare a creditelor poate fi configurat in functie de politica proprie de acordare. Creditul definit in sistem trece prin anumite statusuri care pot sa necesite aprobarea din partea unui comitet de analiza/creditare. Sistemul va genera notificari cu privire la statusul aprobarii creditului la membrii comitetului de aprobare si la persoanele responsabile de acel dosar de credit.
Generare automata documente
Sistemul permite generarea automata a documentelor necesare care intervin pe parcursul analizei/acordarii/administrarii creditului.
Produse flexibile de creditare
In cadrul sistemului se pot configura produse de creditate conform politicii proprii de creditare si a particularitatilor dorite: Imobiliare, Consum, Factoring, Scontare, Linii de credit, Credite Online, Leasing.
Administrare automata credite
Creditele care urmeaza sa intre in analiza se adauga pe baza produselor de creditate in prealabil definite, sistem care permite setarea si configurarea elementelor care compun creditul: suma acordata, scadenta, termenul, dobanda, modul de calcul a dobanzii, penalitati, perioada de gratie, comisioane, garantii. Toate operatiile ce tin de administrarea creditului atat operational cat si contabil sunt procesate automat de catre sistem pe baza unui sistem riguros de verificare si validare: acordare credit, incasare, rambursare anticipata, schimbare dobanda, schimbare termen, rescadentare, suplimentare credit, reesalonare, intrare in executare, lichidare.
Integrare platforma plati on line
Sistemul permite debitarea si creditarea cardurilor bancare prin procesatorii de plati online MobilPay si EuPlatesc. Sistemul ruleaza in mod automat serviciul de incasari de pe card conform sumelor datorare de catre clienti.
Modul integrat de contabilitate
Toate operatiile contabile ce intervin in administrarea creditelor si a societatii de creditare sunt operate automat de catre sistem in modulul integrat de contabilitate: incasari, plati, calcul/operare dobanzi/penalitati/restante, calcul/operare provizioane, reevaluarea conturilor in valuta, inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli , inregistrare facturi, tva, amortizarea mijloacelor fixe , generarea balantei lunare, etc.
Rapoarte
Sistemul pune la dispozitie o serie de rapoarte specifice financiare si contabile inclusiv raportarile catre BNR, CRC, BC, ANAF.
Integrare cu alte sisteme informatice
Exista si posibilitate de migrare automata a portofoliului sau de integrare cu alte sisteme informatice.
Copyright © 2021 SyncSys ALL RIGHTS RESERVED.